12. 11. 2015.

Izgradnja kuće - mermerne štanglice i prozorske klupice

Mermerne štanglice za zid i prozorske klupice

Iako sam mislio to naknadno da stavljamo ipak sve ima svoj red i naknadno će više da košta. Zbog toga na zidu gde će biti televizor stavili smo odmah bele mermerne štanglice. Na internetu sam našao za 22e/m2 i uzeo sam 8m2. U prodavnicama takve štanglice koštaju 50-60e/m2. Međutim kada je došao kamenorezac da izmeri unutrašnje prozorske klupice kaže mi da on takve prodaje za 11e/m2. 





Prozorske klupice sam našao za 80e/m2 plus obrada 10e po dužnom metru. Kasnije mi je drugar preporučio drugog kamenorezca gde je sve duplo jeftinije. Sve mermerne prozorske glupice u prizemlju koštale su 90e. Par evra više nego PVC. Vredi. Jeftinijeg kamenorezca treba čekati i nije imao kamen kakav smo mi hteli pa smo našli nešto drugo što će da bude privremeno ali kada smo ugradili savim nam se svidelo.


6 коментара:

  1. Citajuci tvoj blog, jako su mi se svidele mermerne stanglice sto si ugradio, hocu i ja da ih ugradim. Medjutim nailazim na protivljenje zene, ona se brine kakve su za odrzavanje. Imas li iskustva da li se mnogo lepi prasina na njih i kako se ciste ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odrzavanja prakticno i da nema. Mozda je par puta predjeno cetkom za 9 meseci i onim "cupavcem za prasinu" ali nisam primetio da leti prasina. Jedva se nakupi i ne pere se. Na TV-u i njegovim nosacima se nakupi ali i to tim cupavcem se pokupi bez problema. Eto za 9 meseci je ulozeno 5 minuta za ciscenjenje. A zena voli da je cisto, dva puta dnevno se usisava i prozori jednom nedeljno ili jednom u dve nedelje se peru.

      Избриши
  2. Jel te prozorkse klupice ide na unutrašnju stranu, a na spoljnu idu okapnice? Jel na prvoj slici to onaj prozor 210x200 u trpezariji sa parapetom od 30cm, i onaj drugi 100x200 sa istim parapetom? Lepo izgleda. Jel se taj veliki ne otvara?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iste klupice su i spolja i unutra. Jedino spoljasnje vire koji cm vise i imaju zljeb sa donje strane. Da, to su ti prozori. Ni jedan se ne otvara niti ima potrebe. Ne znam kada bih ga otvarao. Lepo se pere spolja. Kod ovog velikog prozora najveci problem nam je bio sto nismo mogli da nadjemo tako veliku roletnu pa smo sa unutrasnje strane na duploj garnisni stavili neprovidnu zavesu koju uvece navlacimo. Zadovoljni smo. Mozda bi bilo super roletna ali nije ni ovako lose. Leti nam sunce ne ulazi kroz ove prozore zbog produzetka na krovu. Zimi nam Sunce ulazi svih 9m u sobu jer je nize. Zimi je hladnije pored prozora i kada navucemo draperiju ona ipak sprecava odlazak hladnoce. Bolje bi bila roletna ali ni ovako uopste nije lose. Misljenja sam da u prizemlju gde god nema potrebe za otvaranjem prozora moze da ide fiksni, pogotovo kod ovakvih prozora.

      Избриши
  3. Spominjao sam negde ranije da imam jedan otvor 300x240 u dnevnoj ka zadnoj terasi. Razmišljam šta će mi sad prozori koji idu do poda koji se otvaraju, ispada da onda stavljam balkonska vrata mada se tu neće izlaziti na terasu, ima izlaz iz trpezarije koja je produžetku dnevne. Nekako mi se sviđa taj parapet od 30cm. Hmmm, dao si mi eto ideju. Razmisliću i za prozore koji se ne bi otvarali :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tu ideju mi dao arhitekta i nije lose. Ipak se vidi da je to prozor, a ne vrata.

      Избриши

Shiedel dimnjak - gradnja kuće

Schiedel dimnjak - gradnja kuće Danas je završen Schiedel dimnjak 8,66 metara.  Cena materijala 63.000 ili 540e. Majstori su uglavnom pr...