4. 12. 2014.

Ytong potkrovlje

Potkrovlje kuće

  Prvobitni plan mi je bio da samo izdignem spoljne zidove za 90cm za potkrovlje i onda stavim krov a pregradne zidove da izidam kroz par godina. Na nagovor majstora pristao sam da se rade i pregradni zidovi. Prvo sam pomislio da me nagovara na pregradne zidove kako bi on nešto zaradio. Posla ima preko glave ali kod mene se dosta zadržao oko badža a sve mu je 5e metar kvadratni pa sam mislio da hoće da zida pregradne jer to ide brže pa će finansijski da se pokrije kada izida pregrdne zidove. Dobar je i pedantan i pazi na sitnice, zaslužio je da zaradi više na lakšem delu, reko neka zida, svakako će to jednog dana doći na red. Međutim stolica za krov je sada napravljena od betonskih stubova koju su povezani sa serklažom koji ide kroz sve pregradne zidove i badže. Dobila se izuzetna stabilnost stolice i zidova. Onda je napravljeno još par značajnih ojačanja što ne bi bilo moguće bez pregradnih zidova. Ovo me je koštalo nešto preko 2100e koje nisam planirao ali ne žalim zbog očiglednih prednosti.
Sve je rađeno sa Ytong 12cm pregradnim blokom. Trajalo je oko 10 radnih dana.








5 коментара:

  1. Vec sam ranije komentarisao, ali evo, ponovo da se zahvalim na blogu i tekstovima. Izvanredno, a i sigurno ce vam biti drago sto vodite ovaj mali "dnevnik" radova.

    ОдговориИзбриши
  2. Ćao Vlado, opet ja :) imam pitanje pa skoro na svakom tvom postu. Izvini, ali odličan ti je blog, i dan danas ga preslistavam jer se bliži gradnja moje kuće. Vidim da si se bio odlučio ipak za Ytong pregradne. Negde na početku bloga si pisao da ćeš stavljati cigle umesto ytonga za pregradne. Ja sam planirao sve od ytonga, ali me zanima zbog čega si promenio odluku s početka?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema problema. Drago mi je da sam od pomoci. Prvo sam hteo od cigle zbog termalne mase i da stavim zidno grejanje. Onda sam video da to i nije neka povrsina zbog puno vrata, ormara i kamina itd... Zatim sam izracunao da bi mi podovi bili hladni ako bih imao i zidno grejanje jer bi bila jos niza temperatura u sistemu. Pre neki dan dosli gosti i traze papuce pored podnog grejanja :) Onda sam se plasio tog prelaza izmedju dva materijala. Onda sam odlucio da sam zidam pa da mi bude sto lakse. A nije ni ostalo puno cigle od stare kuce koju sam hteo da iskoristim. Dole imam malo pregradnih zidova pa se vise nije radilo ni o novcu. Izgubilo se puno razloga za, a stvorilo se puno razloga protiv.

      Избриши
  3. I ja sam se lomio oko pregradnih, bilo mi je na pameti i kako će ići kačenje stvari na zid, kako će sve to u ytong, specijalni tiplovi, ovo, ono. Ali cepam ytong sve, ako mogu da skupim pare da sagradim kuću onda mogu valjda da kupim i tiplove :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slike, sat itd kacim na najobicnije tanke eksre koje zakucam u Ytong. Bojler sam probio zid i stavio velike podloske sa druge strane. Za kuhinjske elemente su koriscene neke tiple, ne znam koje. Kada se stavi ytong plaster nije to toliko mekano.

      Избриши

Shiedel dimnjak - gradnja kuće

Schiedel dimnjak - gradnja kuće Danas je završen Schiedel dimnjak 8,66 metara.  Cena materijala 63.000 ili 540e. Majstori su uglavnom pr...