20. 7. 2016.

Gradnja kuće - terasa

Terasa (ugrubo)

Da li da lažem ili da li da mi se smejete? :)
Zvao sam majstora više da mu učinim uslugu jer ima malu bebu iako nisam zadovoljan dosadašnjim radom... ženine drugarice muž je majstor. Kaže rad 400e i biće gotovo za nedelju dana. Platim mu ja unapred da mu pomognem ali ne bih platio da sam znao da jedna nedelja ima 60 dana a ne 7 i da "biće završeno" znači da ja moram da pozovem drugare i onda mi da završavamo a da se on ni ne pojavi.  Uglavnom radi i materijal me je koštalo oko 800e. Nije završeno jer treba postaviti još pločice ali to ne bih pre fasade a to tek sledeće godine.

5 коментара:

  1. Nije mi bitan izgled betona na tersasi niti visina stepenica. Ovo je sam grub izgled i stavljace se plocice ili granit pa ce se tada odrediti tacno pad, visina i pravi oblik. Nije planirano da beton bude zavrsni sloj.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман5/12/2017

    Ljudi!
    Svaka cast na blogu i svaka cast na kucu i hrabrost oko izgradnje.
    Ovaj blog me vratio nazad 40 god. kada su moji gradili nasu kucu i kada sam bio dete,pa ste sve uspomene uspeli da probudite u meni.
    Nadam se da ce te biti srecni u nov dom.
    Zelim sve naj naj za sve vas.
    Pozz.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Vec smo srecni iako nije sve zavrseno. Potkrovlje privodimo kraju. Vec sada ponekada prelistamo slike pa nas dirne :)

      Избриши
  3. Ne mogu nigde da vidim da si pisao o balkonima, možda nije bilo ništa vredno pisati o tome :) Imaš beše dva balkona na potkrovlju, i u pitanju su konzole? Ja po projektu imam jednu konzolu. Projektant je izolovao balkon tako što je stavio EPS 3cm ispod i EPS 2cm iznad na šta posle ide košuljica sa padom i granitna keramika. Nekako mi to malo iuolacije, plašim se da nemam tu dosta toplotnih gubitaka jer je konzola hladan most. Razmišljao sam i da naručim neke elemente konstrukcije koji u sebi imaju i armaturu i stiropor pa praktično odvajaju termički balkon od ploče (http://beodom.com/sr/partners/schoeck.html), ali to naći kod nas je nemoguće, pa čak i da nađem ima da košta sigurno mnogo. Kako si ti odvojio balkon termički od ploče?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Racunao sam toplotne gubitke i kada smo grejali samo prizemlje i kada nismo imali fasadu i kada grejemo sve i potrosnja se dosta slaze sa proracunom. Ni u jedan proracun nisam ubacivao balkone i nije bila neka greska u proracunu. To su veoma mali gubici. Npr. ako je beton 10cm debljine i sirine 2m i 2 komada to je 0.4m2. Jeste da se sama ploca ponasao kao hladnjak ali je mala povrsina kojom dolazi toplota to te velike povrsine. Nisam imao ni kondeza kada nije bila izolovana terasa. Tih 0.4m2 naspram 120m2 potkrovlja, 90m2 poda, 30m2 prozora i 200m2 fasade cini samo 0.1%. Koliko se secam isti je princip kao kod tebe u projektu samo sam dole stavio 5cm stiropor a gore 5cm stirodur. Ako izolujes balkone onda ti ne treba termoprekid. Uvek se pitam da sam tako nesto uradio koliko bi mi bio manji godisnji racun ako je sada 200-250e? 3e manji? Trebao bi vise od 100 godina da se isplati ulaganje.

      Избриши

Shiedel dimnjak - gradnja kuće

Schiedel dimnjak - gradnja kuće Danas je završen Schiedel dimnjak 8,66 metara.  Cena materijala 63.000 ili 540e. Majstori su uglavnom pr...