27. 4. 2016.

Sobna vrata - gradnja kuće

Sobna vrata

Nisam imao ni snage ni volje ni vremena da pišem i to sve zahvaljujući stolaru.
Sobna vrata su trebala biti postavljena 1. marta pa je pomereno za sedmi, pa za deseti pa za petnaesti... Pitam ga da li će biti petnaestog jer bih da otkažem stan i kaže mi da će biti, da otkazujem... Stan je odmah izdat od prvog aprila. Međutim, petnaestog mi javlja biće osamnaestog, pa dvadestog. Tu već počinjem da sanjam kako ga davim i lomim prste. Tražim pare nazad jer sam bio kod drugog stolara i napraviće mi vrata po istoj ceni, ne prvog nego petog ali sigurno. Naravno, nema da mi vrati pare nazad, dao sam 80.000 za 5 vrata unapred. Onda više nije lagao za dane. U 8 ujutro, pa 10, pa u 14, pa u 17, ja ga čekam. U 19 javlja ne može da utovari još je sveže. Sedam u auto i sva sreća malo sam se ohladio dok nisam došao do farbara. Scena napeta. Rekao sam sutra da postavi vrata ili ga lomim.
Doneo je štokova ofarbane, blago rečeno katastrofalno. Krila nije ni počeo da farba. Pošto sa malom bebom treba negde da živim on je doneo neka improvizovana vrata da zagrejem kuću ali ne može se kuća za pola sata zagrejati još kada improvizovana vrata produvavaju. Žena i mali su dva dana spavali kod mojih roditelja. Stvari ni tamo na `vamo. Na kraju je on uposlio drugog stolara koji je ofarbao i ugradio vrata u roku od nedelju dana. Lepo ih je odradio. Ja sam trčao i nabavljao stakla itd. Ostao sam mu dužan 250e. I `ladno je došao da traži. Reko a stakla manje 50e? Dobro onda 200. A moj benzin, slobodni dani sa posla? Kaže napraviće mi orman. Neka hvala. Dao je aspirator kojem fali jedan deo. Dao sam mu 100e i rekao je da će doći sutra da završi kuhinju, neke lajsne i stranica od sudo mašine. Naravno, nije se pojavio ali me je zato zamolio da nikome ne pričam. Još je slikao vrata da postavi na FB stranicu a na kraju je neko drugi odradio ta vrata. Žao mi je ali moram da kažem o kome se radi jer čak iako me je zamolio da ne pričam i rekao sam da neću posle toga nije došao i do kraja ispoštovao dogovor. Takva vrata ni besplatno mi ne trebaju a sa bravama su ispala oko 205e po komadu. U pitanju je Justol i Jugoslav iz Subotice. Mesec dana sam ga slušao kako priča da je kriv i da sam mu ja loša reklama ali nije došao da završi pošteno posao pa i da ćutim to što smo ostali sa tromesečnom bebom na ulici zbog njega. Neka bude srećan što mu je plaćen skoro ceo iznos i što je  on ostao u jednom delu. (a tu je TDF orman, šporet. frižider... nedostaju još kuhinjski trpezarijski sto i stolice i prizemlje je kompletirano, trenutno radim na sređivanju dvorišta, trava, planiram terasu, staze, uzlaz je gotov... sve bi to bilo spremno da me nije ovaj *** zeznuo)

Kada smo već kod loših iskustava pored sobnih vrata pisao sam da sam loše prošao i sa PVC stolarijom gde me je zavlačio dva meseca. Na kraju lučni balkonici još uvek nisu dobri. Jedan se klima a drugi ima zazor od 5mm pa može sneg da naveje u kuću. Rekao je da će doći kada otopli ali ga nema.
I kod rušenja stare kuće sam loše prošao. Pored toga što me je lagao, menjao cene u toku radova, krao taj još bio drzak i da se svađa  i da dodatno tražni novac koji nije dogovoren i to traži unapred. Ne znam ko mi je više iznervirao.
Stolar i prozori su me prošli iako je svežije ali lik što je rušio kuću me ne prolazi.
Međutim, nikome ne želim zlo ali..., liku što je rušio kuću neko je zapalio bager. Nema koga nije zeznuo, nikome pošteno nije odradio posao. Komšinici je kopao ribnjak za 500e i iskopao je tri kubika zemlje i otišao. Posle je za 8 mart došao na pijacu i neprepoznavsi je bas kod nje  da kupi  jedan karanfil za 50 dinara i tražio da mu spusti cenu. Prevario je za 500e a ovamo se cenka za 10 dinara! Kakav je to čovek? Malo je što mu je izgoreo bager. Isto je jednom čoveku rušio kuću i čovek otišao na odmor i planira kada se vrati da počne da prvi novu. Kada se vratio stara kuća još stoji a na sred placa ogromna rupa. Lik kopao pesak i prodavao i ostavio rupu...



9 коментара:

  1. Au brate, a ti ga izhvali, jos ga reklamiras u nekom od prethodnuh postova. Pravo da ti kazem, za 80 soma i 5 vrata bi ti izBeograda dosli da ugrade vrata, al dobro.
    Neka je tebi prijatelju sa srecom useljenje. Sve najbolje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istina, kuhinju sto je radio uradio je dobro i nedostajale su sutnice da zavrsi ali nije ih zavrsio.
      80 soma je samo deo :). Uglavnom mogao sam nesto jeftinije proci da mi je dosao neko iz bg ali sta da mu kazem ako donese vrata koja mi se ne svidjaju ili kako da ga vijam ako kasni kao ovaj stolar ili se uopste ne pojavi? Razmisljao sam o bg varijatni ali mi je bilo previse komplikovano i rizicno. Sama vrata nisu toliko skupa koliko farbanje poliuretanskom farbom koje kosta od 20 do 50e /m2 a jedna vrata imaju 5m2.

      Избриши
  2. Nema veze, to je sad proslost, nadam se.
    Ali zaboravljas da te toliko ljudi prati i cita, mogao si da pitas nekog. Ja bi te uputio bez problema za vrata, kuhinju,...
    Verujem i drugi.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Subotici su generalno stolari problem. Svako naknadno kaze kako bi ispostovao rok i bolje uradio i da mu se nikada tako nesto ne bi dogodilo ali kada se raspitujem cujem sasvim drugu pricu. Uglavnom dobra je ideja da ovde dam "oglas" i vidim preporuke drugih ljudi. Sada trenutno sredjujem dvoriste - travu i navodnjavanje i t i to ce kum da mi pomogne. Tuje za komsijsku ogradu i koje drvo ponegde zasaditi. Planiram staze i terasu i onda polako potrkovlje a potkrovlje ce da mi radi uglavnom poznata ekipa koja je radila prizemlje. Moja najveca greska je sto verujem ljudima i platim unapred. Hvala u svakom slucaju, poslusacu savet :)

      Избриши
  3. Zaparavo, ukoliko ste vi krajnjim proizvodom zadovoljni, to je najbitnije. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  4. Dopada mi se Vas blog. Mi krecemo za vikend sa renoviranje/ dogradnjom starije kuce koju smo kupili (u Leskovcu) i vec smo naisli na dosta problema koje ste vi naveli. Sta li ce tek uslediti :D
    Mozda pronadjem vremena da i ja pokrenem blog.Treba ljudima vise ovakvih realnim i jasnim podataka. Citacemo Vas i dalje. A mozda Vam ukrademo i koju ideju. Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala hvala. Ja sam cak razmisljao da pokrenem sajt gde bi se ocenjivali majstori :). A sto se tice kradja ideja slobodni ste da kradete, i ja sam skoro sve pokrao, he he.

      Избриши
  5. Dragi Vlado pitamo se kako napreduju radovi? Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potkrovlje spavaca soba okrecena, stepeniste okreceno, dve male sobe i garderober plafoni gotovi i trenutno sam radim plafon u kupatilu i sam sredjujem stepeniste. Shupa je takodje izidana i napravio sam police tako da sam napokon oslobodio garazu. Medjutim vec je zatrpana jer radim stepeniste :) Ne stizem da pisem niti imam volje ali uskoro cu da napisem kako samo prosao sa malterisanjem potkrovlja, plafonom i shupom... majstori kao i uvek... kao vampiri piju krv :)

      Избриши

Shiedel dimnjak - gradnja kuće

Schiedel dimnjak - gradnja kuće Danas je završen Schiedel dimnjak 8,66 metara.  Cena materijala 63.000 ili 540e. Majstori su uglavnom pr...