30. 12. 2015.

Izgradnja kuće - gletovanje i krečenje - moleraj

Gletovanje i krečenje - moleraj

Za krečenje i gletovanje nisam puno razmišljao. Glet sam kupio još sa Ytongom a ostali materijal i rad se poverio bivšem komšiji Žomboru u koga sam imao puno poverenje. Boju smo izabrali braon nijanse - bela kafa i za spušteni plafon neka blaga čokolada. Cena 200 din ili 1,66e po m2 za materijal i ruke bez gleta. Ukupno za stambeni deo prizemlja oko 40.000 din ili 330e.
Nešto sitno sam platio ugaone profile. Ukrasne lajsne za između plafona i zida, silikon i rad  sam platio još oko 100e. Žombor je dosta popravio oko prozora i prezadovoljan sam.




2 коментара:

  1. Nemanja4/07/2018

    Pozdrav Vlado, Ne saćam se da li si negde napisao, pa evo da te pitam ovde. Da li si koristio ytong plaster pre gleta, da li si koristio mrežicu za armiranje ili si samo nanosio plaster pa glet na go zid?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav, koristio sam samo plaster pa glet.
      Posle 2 godine na jednom mestu se pojavila pukotina gde sam i pretpostavio da ce se pojaviti, ali majstori koji su navlacili plaster su tvrdili da nece. Uglavnom posto imamo frajera od 2 godine kuca izgleda kao da nije krecena 10 godina pa ce uskoro biti osvezenja. :) Inace, stepenice za potkrovlje polako zavrsavam, potrovlje je pola okreceno i zapocet je stiropor na fasadi. Ne stizem da pisem blog.

      Избриши

Shiedel dimnjak - gradnja kuće

Schiedel dimnjak - gradnja kuće Danas je završen Schiedel dimnjak 8,66 metara.  Cena materijala 63.000 ili 540e. Majstori su uglavnom pr...