14. 8. 2015.

Razvod cevi za vodovod i kanalizaciju

Razvod cevi za vodovod i kanalizaciju

Razvod cevi za vodovod i kanalizaciju je radio moj komšija i imenjak Vlado.
Trebalo mu je oko dva dana sa pomoćnim radnikom. Njegov rad je koštao 200e a materijal 86. Alkatan za vodu viri iz kuće i treba samo da se povežem na neki izvor vode a kanalizacione cevi takođe još od ranije vire iz temelja ali je u kuhinji i garaži Vlado povezao na te cevi što vire a u WC-u ćemo završavati kada se bude radila košuljica. Koristio je neke bele cevi koje su nešto malo skuplje ali su napravljena tako da u sebi već imaju diletaciju. Kao i za struju nemam nikakvih zamerki i bolje je od očekivanog.






10 коментара:

  1. Vlado, čime je štemovan zid?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zid je prvo zasecen fleksom. Onda je steman hiltikom. I ja sam par metara odradio i vrlo je lako i brzo jedino sto prasina ubija.

      Избриши
  2. Vlado, za kog proizvodjača cevi si se odlučio? Da li si radio kupatilo i u prizemlju i na spratu? Ako si radio oba, jel možeš koju fotku plafona da okačiš? Pozdrav iz Kg-a.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam razmisljao nista u vezi vodovododa i struje sem gde ce sta da stoji. U Vladu vodovodara i Acu elektricara imam 100% poverenja da ce biti sve kako treba. Mislim da su Fluidterm cevi sa vec ugradjenom delom za diletaciju. Uglavom cevi se vare. Sto se tice plafona da li si mislio na spusteni? Ima na poslednjem postu a ako nije dovoljno kazi iz kog ugla i sta konkretko bi da uslikam :)

      Избриши
  3. Interesuje me kako su izvedene cevi u kupatilu? Ako se podudaraju kupatilo u prizemlju i na spratu,verovatno su prolazile neke cevi kroz plafon?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To da li se podudaruju kupatilo u prizemlju i potkrvolju nije od neke vaznosti. Da li je 10m blize ili dalje ne igra ulogu jer je to 1000-2000 din skuplje i ne vredi kao nekada planirati da vodovodni prikljci budu sto blizi zbog ustede na cevi. Ne podudaraj su ali su blizu. Alkatan ulazi u garazu i tu se prelazi na ove bele cevi za razvod. Tu imam jedan glavni ventil i posle njega se cev razvodi u tri pravaca, kuhinja, wc u prizemlju i kupatilo u potkrovlju i na pocetku svakog razvoda imam jos po jedan ventil.

      Избриши
  4. Ćao Vlado, jer si prvo radio razvod elektroinstalacije pa onda razvod vodovoda? Ili to nije bitno?
    Zanima me redosled zapravo. I da li si pre nego ste krenuli da razvodite elektro i vodu prvo isfugovli zidove, pa izšmirglali pa tek onda razvodili instalacije, pa onda posle toga malterisali sa plasterom (dobro ovo zadnje se podrazumeva da ide posle :))?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao. Nije bitan redosled jer instalacije ne bi smele da se ukrstaju. Struja ide gore, voda dole. Zidovi se ne fuguju niti smirglaju, odmah ide plaster.

      Избриши
    2. Aha odmah plaster. Zidovi su mi poprilično ravni, izuzev na par mesta gde mi majstori rekli da su ytong blokovi bili malo širi, oni od 25cm unutrašnji. Pošto jedan isti zid je ravan sa jedne strane a sa druge ima klackalicu. Pa mi palo na pamet da se to prvo ostruže ili izravna žirafom pa da tek onda dam majstorima da seku kanale za razvod struje i vode.

      Čime su majstori sekli kanale za razvod cevi? Koliko sam čitao Ytong zid se ne štemuje, pa me čeka verovatno ubeđivanje sa majstorima :)

      Избриши
    3. Koliko se secam plaster pokrije do 5mm neravnine. Moja je greska sto sam dao zidarima da mi rade plaster. a to je ipak kao gletovanje samo u debljem sloju pa bi moler to mnogo bolje odradio. Zidari su samo navukli jedan sloj i nisu gledali nervanine vec podjednako svuda navlacili. Bolje da su malterisali, ali uspeo sam nekako izvuci.

      Избриши

Shiedel dimnjak - gradnja kuće

Schiedel dimnjak - gradnja kuće Danas je završen Schiedel dimnjak 8,66 metara.  Cena materijala 63.000 ili 540e. Majstori su uglavnom pr...