10. 8. 2015.

Instalacije struje

Instalacije struje

Struja je pre neki dan razvučena u komplet prizemlju. Aca je to uradio perfektno i pedantno i u nekom razumnom roku. Cena rada i materijala je ukupno nešto manje od 700e i još je ostalo nešto materijala za potkrovlje. Ostaje mi još kasnije da se kupe utičnice i prekidači, računam oko 100e. Koštalo je dosta više nego što je Aca pretpostavio a nešto malo više nego što sam ja računao i planirao a opet dosta jeftinije nego neki prijatelji i poznanici.


3 коментара:

  1. Ćao Vlado, nadam se da si dobro i sve najbolje u 2020oj :)
    Da te pitam kako si pogađao za struju, i da li ti je Aca neki ortak ili si njega odabrao jer ti je dao najbolju ponudu ili si ga uzeo po preporuci? Ako se ne varam prizemlje ti je negde oko 70 m2 bez garaže, što znači da ti naplatio 10evra/m2...mada je to bilo pre 4 godine, ali dobra cena. Jel znaš kako inače instalateri daju ponudu, po poslu koji treba da odrade ili po kvadraturi, i ako ide cena po kvadraturi šta se računa bruto ili neto? Da li si pravio neku šemu instalacija ili si imao neki projekat? Kad stigneš i ako stigneš ti baci neki kratki odgovor, hvala unapred.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao. Hvala, takodje sve najbolje.
      Aca mi je drugar. To je bila drugarska cena, ali nije puno skuplji kada radi drugima. Puno puta sam i ja njemu pomogoa kao i on meni. On je od najjeftinijh, a slobodno mogu reci i jedan od najboljih u okolini. Drugi su tada bili 2-3 puta skuplji, a sada i do 5 puta skuplji. Cena rada je isla prema strujnom mestu, prekidacu, utikacu i sijalici. Projekat je postojao cisto radi forme da bi dobio dozvolu za gradnju.Tek kada sam imao zidove i kada sam se prosetao po kuci i dobio osecaj kako ce u njoj da se odvija zivot, tek tada sam stavio na papir sijalice, prekidace, utikace, TV i LAN prikljucke. Dosao je Aca i onda smo na zid nacrtali gde ce sta da stoji i on je svoj posao odradio perkektno, cak i preterano dobro. Potkrovlje je radio drugar Slavko jer je Aca bio ozbiljnije bolestan. Takodje sam zadovoljan i sa Slavkom i cena je takodje bila prijateljska. Spolja sam nesto ja radio, nesto Aca.

      Избриши
    2. Pametno što si sačekao da dobiješ osećaj kako ćete da funkcionišete. Ja sam se nešto zaglibio oko nekih ulaznih stepenica i tek posle nekog vremena mi sinulo...pa čekaj, to čemo da vidimo kako najbolje da stepenice stoje, kako staze da napravimo tek kad se kuća digne pod krov :) Hvala što još uvek činiš svoj blog živim. Mnogo je korisno.

      Избриши

Shiedel dimnjak - gradnja kuće

Schiedel dimnjak - gradnja kuće Danas je završen Schiedel dimnjak 8,66 metara.  Cena materijala 63.000 ili 540e. Majstori su uglavnom pr...