29. 7. 2014.

Ponuda za fert tavanicu

Fert tavanica

Stigla je i ponuda za međuspratnu ploču od fert gredica.
Projekat nije detaljan i nemam nacrtan raspored fert gredica i blokova niti imam tačan proračun već imam samo gde se koja vrsta gredica nalazi a kasnije objašnjenje kakva ja ta gredica.
Zbog toga sam napravio mini program u Excelu gde imam mogućnost da dupliram gredice kako bi se uklopilo u otvor.
Uglavnom ništa nije standardno i ne može se naći gotovo na stovarištima pa će da prave po narudžbi.
Gredice od 4m imaju dodatak jednu osmicu a gredice od 5,4 i 5,7 metara imaju dodatak od dve desetke. Gredice od 2 metra nemaju nikakav dodatak. Imam jedno rebro za ukrućenje a ja ću samoinicijativno da stavim na još jedno mesto. Može biti samo jače.
Cena za komplet fert gredice, šipke za grede i venac, armaturna mreža Q131 i 800 komada fert ispune od 14cm košta me 157.635 dinara.
Beton sam proračunao sa bruto površina puta 0,09 ali sam računao i gredu po gredu, venac, ploču i prostor između ferta i dobio sam skoro u decimalu identičan rezultat u iznosi oko 12m3 betona i to je 100,000 dinara i izlazak pumpe mi naplaćuju 100e. Možda je moglo malo jeftinije ali nemam vremena da obilazim ponovo sva stovarišta, pogotovo jer uglavnom tražim ponude i ništa na drugim mestima da kupim pa sumnjam da bi opet davali malu cenu a između ostalog dobio sam po ceni po kojoj sam tražio i koju sam očekivao.
Tebaće mi još oko 60 podupirača što je 60e. 
Sve ukupno materijal sa pumpanim betonom 2400e.


2 коментара:

Shiedel dimnjak - gradnja kuće

Schiedel dimnjak - gradnja kuće Danas je završen Schiedel dimnjak 8,66 metara.  Cena materijala 63.000 ili 540e. Majstori su uglavnom pr...