18. 12. 2013.

Lokacijska dozvola

Lokacijska dozvola


   Da bih dobio lokacijsku dozvolu trebao sam da izvadim posedovni list - 1000 dinara, kopija plana - 1250 dinara i plan podzemnih instalacija - 1500 dinara. Sve ukupno oko 30e. Možda za lokacijsku dozvolu neki od ovih papira nije potreban ali mi je arhitekta rekao da ih izvadim. Možda nešto treba kasnije.
Sama lokacijska dozvola košta 27.200 dinara ili 235 evra. Arhitekta mi je dao popunjenu uplatnicu, uplatio sam i to je to. Sada čekamo dozvolu, da se završi projekat i da dođe proleće.

Kuća će morati biti 5 metara udaljena od ulice. Ako neću staviti prozore do komšije onda 2 metra moram udaljiti od komšije a ako ću stavljati onda mora biti udaljen 3 metra. Odlučio sam 3 metra da udaljim i miran sam. Za šta iskoristiti taj prostor? Plac jeste velik ali ne volim da se razbacujem. Zašto tu ne bi bio prolaz za auto? Možda jednog dana  budem imao potrebu da kamion prođe. Konačna odluka je bila da se od komšije odmaknem 4 metra. Kuća je široka oko 10 metara i onda mi do drugog komšije ostane jedan lep prostor od 11 metara. Da sam odmakao kuću 3 metra od komšije onda bih morao do drugog komšije da pravim prolaz za zadnji deo dvorišta i na taj način bi mi ostalo 7 metara korisne širine a sa druge strane 3 metra koje ne bih iskoristio.

Нема коментара:

Постави коментар

Shiedel dimnjak - gradnja kuće

Schiedel dimnjak - gradnja kuće Danas je završen Schiedel dimnjak 8,66 metara.  Cena materijala 63.000 ili 540e. Majstori su uglavnom pr...