22. 3. 2019.

Zavrsni akrilni malter


Završni akrilni malter

Danas je završen i završni sloj fasada posle 7-8 radnih dana. 
Nisam planirao da uskoro završavam fasadu, bila je neka opcija ali kako se bližio april-maj, sve sam manje bio zainteresovan za fasadu. Opustio sam se, nemam snage za majstore.
Međutim, zovem me drugar i preporučuje mi majstore. Reko neka dođe i da ponudu. 
Kada je došao ispalo je da mi je to drugar iz detinjstva sa basketa i iz osnovne škole, Zvekić Dragan.
Neka se radi... bio sam siguran da će biti dobro. 

Preko telefona je bila ponuda 2e ali kada je došao i video stanje podigao je na 2,5e. Razumem ga.
Računali smo kvadraturu sa otvorima i ništa nisu odbijali. 
Inače su ponude išle od 1e (vrlo neozbiljne) pa do 3-4e. Uglavnom oko 2-3 evra se vrtelo.

Prvo su 2 dana popravljali kventove što su prošli 'majstori' katastrofa odradili, popravili ćoškove i svuda gde su videli pukotine. 
Sve su lepo zaštitili. Skinuli oluke. Ujutro tačno u 7, kafica pa do 14-15h rade sa 2 pauze. 
Bilo ih je četvorica.
Ja sam sa Acom sredio prekidače, lampe, senzore. Par prozorskih klupica još nisam bio polepio.
Najavio se da u ponedeljak počinju, kako je i rekao, a u subotu je materijal već stigao.
Trebalo je 2 džaka lepka za popravke, nešto mrežice i krep trake.
Rađeno je sa JUB mark fasadnim akrilnim malterom 1,5mm. Kventovi u tamno brao 110C, badže i ukrasi na ćoškovima u srednje  braon 110D i ostatak u svetlo braon 110F.
Otišlo je malo jače od  dve velike kante podloge i oko 24 kante maltera.
Materiajl ukupno 63.000, ~530e. 
Na četiri ćoška su išli ukrasi kvaderi. To sam sam pravio uz pomoć stirodura i pištoljske lemilice čiji sam vrh oblikovao da ima talasaste ivice. Par dana je to Luka mazao lepkom. Ukupno su me te kocke koštale 17,000 dinara, a da sam kupovao bilo bi oko 100,000 dinara.
Lepljenje i farbanje kvadera je koštalo 3,5e po dužnom metru. 
Rad ukupno 690e.
Posle par dana požalio mi se Zvekić da nije dobro procenio posao i da će možda ići u minus, ali šta je tu je.
Ipak je to firma koja i porez plaća, svaki dan četiri dnevnice. Častio sam ih još 60 evra.

Sve pohvale. Sve su doterali i bolje od mojih očekivanja. Ostala je ponegde koja tačkica na prozoru, ništa strašno. Redovno i vredno su radili. Ekipa koju ću uvek zvati kada mi je potreban moleraj i slično. Iznervirao sam jer se nisam iznervirao. :)



Napokon urađeno nešto kako treba.

Ovih dana je završen ćcaletu spomenik. Radio ga je Branko koji je radio i prozorske klupice. I tu bez zamerki. Jedino nije završeno 1. decembra jer je naišao hladan talas ali čim je došlo lepše vreme on ga je postavio.



15 коментара:

  1. Prelepo, gledam sliku iz kataloga i izgrađenu kuću i ista čoveče, dobro tvoja je lepša za nijansu :)
    Svaka čast.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj blog je pravi legat jedne divne osobe. Svaka čast na svakom vrlo vrlo detaljnom postu,svakom odgovoru na komentare posjetilaca i na svemu što si uradio za nas koji grade, ili koji će tek graditi kuću(čak i za nas studente građevine :))
    Veliki pozdrav iz Bara, Crne Gore i želim tebi i tvojoj porodici sve najbolje.
    Dobro se dobrim vraća a tvoj doprinos zajednici je ogroman.
    Lijep pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман5/07/2019

    meni samo smeta ono okruglo za cveće ispred kuće, višlje je nego u katalogu, sve drugo je super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, tacno, zardinjera je vislja a vise se ni ne secam zbog cega sam je stavio da bude tako. Secam se da sam bas hteo vislje... Svakako na slici je lepse ali mislim da sada upada u oko zato sto nije zavrseno.

      Избриши
  4. Dobar dan... Na prolece planiramo gradnju ytong kuce. Da li ste se uselili u vasu i kako ste zadovoljni?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobar dan. U kuci zivimo vec 3.5 godine. Kada smo se uselili nista u potkrovlju nismo imali sem golih zidova, nismo imali staze oko kuce, ulazni platu i terasu i nismo imali fasadu. Napravili smo i shupu jer u garazu nismo mogli da udjemo od brda stvari i alata. Prve godine nismo imali potkrovlje i imali smo samo Ytong 25cm. Zadovoljan sam bio i leti i zimi. Kasnije smo stavili fasadu i sada sam jos zadovoljniji. Ytongom sam gradio pre svega zbog tog sto nisam imao dovoljno para da na ciglu stavim izolaciju i izracunao sam da bi grejanje za 1-2 sezone isplatilo ulaganje u Ytong umesto cigle. Kada bih imao novca verovatno bih gradio sendvic zidom, zatim cigla i izolacija pa tek onda ovako kako sam. Ali svakako nije lose i stvarno sam zadovoljan.

      Избриши
  5. Pozdrav Vlado,
    Divna kuca. Na kraju je izasla oko 50.000eura 170m2?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav Maro,
      Mislim da nikada nisam ni imao projektciju da ce biti 50.000e vec 60-65.000. Odprilike ce tako i biti.
      Ima tu jos dodtanih troskova ograde, shupa, travnjak itd... I trenutno se situacija promenila je su majstori 2-3 puta skulji.

      Избриши
  6. Анониман10/21/2021

    Koliko vidim na slikama nisi uradio soklu. Zasto?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zbog finansija. Zelim prvo da stavim plocice na terasu i ulazni plato i zatim dok budem radio coklu da se istovremeno u tom stilu odrade zardinjere i zidici na terasi i ulazu.
      Sto se tice cokle i izolacije necu puno dobiti sa tim jer na godisnji racun od 220e ako izolacijom cokle postignem ustedu od 2%, to mi je mesecno nekih 100 dinara ustede, a verujem jos manje. Zelim prvo da zavrsim ogradu ispred kuce i kupatilo u potkrovlju. Pored toga desila se situacija da je sve najmanje duplo do tri puta poskupelo, a ja zaradjujem isto i samim tim sve mi ide tri puta sporije. Zato sam odlucio da stanem sa ulaganjem u kucu i pocnem ulaganja u posao koji bi mi doneo zaradu sa kojom mogu da pratim ova povecanja cene.

      Избриши
  7. Анониман12/13/2021

    Pozdrav Vlado, sve pohvale za tvoj detaljan blog, mnogo pomazes nama SAM-ovcima. Iskreno nedostajes nam na forumu SSM, mada taj forum je otisao u neku drugu krajnost, sve vladavina jednog samoproklamovanog majstora i sveznalice, mislim da znas o cemu pricam :) daj da se udruzimo, napravimo neki novi forum gde ce stvarno biti sve sami svoji majstori.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav. Odem ponekad na blog i ima korisnih saveta ali opet ima nebuloza. Najvise me nervira sto ako im se nesto svidi onda su tu "preporuke struke i proizvodjaca", a ako im se nesto ne svidja onda proizvodjac zeli da zaradi, nema pojima, ko jos slusa preporuke proizvodjaca, a i struka im je onda diskutabilna... Forum mogu napraviti za pola sata, samo je problem napuniti ga kvalitetnim sadrzajem.

      Избриши
  8. Анониман12/16/2021

    Ma taj forum odrzavaju ljudi koji su postali previse sujetni i o sebi imaju ko zna kakvo misljenje. Nama treba forum gde ce biti ljudi koji stvarno zele nesto sami da naprave. Evo ja svoju kucu gradim sam, kada kazem sam, ne kao placam majstore i donosim im cement i pivo, pa onda pricam kako gradim kucu. Ja sam zidam, salujem, izlivam beton, montiram fert i rado bih te savete podelio sa ljudima koje interesuje.
    Vidis kakvo je vreme doslo, cene svega su otisle u nebo, ljudi ce sve vise hteti nesto sami da urade, a ne da placaju majstore tri puta skuplje.
    A sto se tice sadrzaja, ne mozes ti to sam i odmah da popunis. Forum je ziva stvar i on ce vremenom i da raste i da se popunjava. Vidis samo koliko ljudi posecuje tvoj blog, znaci da ih sve to interesuje.Evo ja cu drugi posle tebe da se registrujem, samo javi kada napravis :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Postavljena je osnova foruma. http://www.samsvojmajstor.rs/ Trebacu jos prevode, jos grupa i sitna podesavanja kao logo itd. Zatim ce trebati popuniti nekim temam i marketing.

      Избриши

Shiedel dimnjak - gradnja kuće

Schiedel dimnjak - gradnja kuće Danas je završen Schiedel dimnjak 8,66 metara.  Cena materijala 63.000 ili 540e. Majstori su uglavnom pr...