5. 3. 2014.

Kolčenje temelja

Kolčenje temelja

Danas je izvršeno kolčenje temelja. Trajalo je 45 minuta i koštalo 5,500 dinara ili 48e.  Kuća ima 14 preloma. Tek kada su postavljeni kolčići video sam da baš nešto i nema mesta za auto ispred garaže jer je odmaknuto 5 metara. Trebao sam još 2 metra da odmaknem mada geometar kaže da mi ne bi dali. Malo sam zakasnio ali gledao sam dimenzije automobila i retko koji prelazi 5 metara. Biće knap. Kada sam čitao generalni plan tamo piše da je građevinska linija 5 metara i računao sam da su oni to stavili baš zbog parkiranja jer generalnim planom nije planirano da se auti parkiraju na ulici. Previše sam brinuo o drugim detaljima i mislio sam da je ovaj problem rešen generalnim planom i nisam uopšte o tome razmišljao. A i da sam razmišljao verovatno ne bih mogao drugačije. Sada imam utisak da je kuća vellika kada gledam spoljašne dimenzije ali kada pokušam da zamislim sobe deluje mi malo. Znam da je to varka :)

Evo i slike dvorišta (levo komšija je malo ušao, desno je moja šupa a dugačko je 100m do šumarka pravo, 25x100m):


1 коментар:

  1. Анониман3/06/2014

    Palim komp,otvaram tab sa tvojim blogom i - i vidim novost, palo je iskolcenje!!
    Pa ne mogu da opisem skroz osecaj,ali srecan sam kao da je moj san poceo da se ispunjava ! Zelim ti da sve ide kako si zamislio i da kredit bude sto pre odobren,a samim tim ikuca krene polako ,ali sigurno da raste....
    Svako dobro! Sasa

    ОдговориИзбриши

Shiedel dimnjak - gradnja kuće

Schiedel dimnjak - gradnja kuće Danas je završen Schiedel dimnjak 8,66 metara.  Cena materijala 63.000 ili 540e. Majstori su uglavnom pr...