24. 12. 2014.

Gotov krov

Gotov krov 

Krov, huh. Nije mi bilo lako iako sam kompletan krov prepustio majstoru.
Kod krova uvek nešto nedostaje od materijala. Još ventilacionih, joše letvi, još gredi, još folije.... Moglo je dosta i bez tog "još" ali nisam žalio da krov odradim više nego što standardi nalažu. Planirao sam da potrošim maksimum 7000e a ispalo je 10% više. To nije puno ali kada je prazan novčanik onda je 10e puno. Sve u svemu plan za ovu godinu je ispunjen. Što se tiče krova prezadovoljan sam. Opšiven je falcovanom daskom koja je prefarbana bež-belo lazurnom bojom i savršeno se uklapa. Konstrukcija je ojačana na dosta mesta mimo projekta. Krov je sporije išao nego što sam planirao jer je puno vremena otišlo na nabavku odgovarajuće građe, drvo se zaštitilo sa 4 premaza, ima dosta ojačanja, ventilacioni kanal je viši, ima više ventilacionih crepova, na svakoj uvali i svakoj grebenjači morao je da se seče crep što je bilo i najsporije i još nas je kiša nedelju dana ometala. Majstor se umorio, par nedelja je čučao na klizavom krovu. Na kraju se i smorio kod ukrajanja ali je sve uradio kako treba.
Svaki komad crepa je pametni iskorisio i uštedeo mi barem 100 komada.





























4 коментара:

  1. Ćao Vlado, šta kaže crep sada posle nekoliko godina? Jel nešto promenio boju ili agregatno stanje :) ili je isti kao kad si postavio? Ja treba da se odlučim za crep. Hteo sam Tondach ali je neki zastoj u proizvodnji tako da imaju samo Continental Plus Natura, sve ostalo što se proizvodi preko nema na stanju do kraja godine. Slično je i sa drugim proizvođačima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao Despote. Crep je isti kao i prvog dana. Nema nikakve promene u boji i sjaju. Ne prokisnjava, lepo uklopljen. Zadovoljan sam. U madjarskoj kada prolazim pored nekih kuca, crepovi koji znam da stoje najmanje 15 godina su isti kao prvog dana. Mozda stoje i 20 i vise godina. Nemas brige. Ne znam sta ce biti za narednih 20 godina ali znam neke druge proizvodjace i crepovi stari par godina izgledaju kao da su postavljeni pre 50 godina.

      Избриши
  2. Pozdrav Vlado!

    Ne znam da li i dalje odgovaraš na pitanja nas dosadnih :). Interesuje me koje su dimenzije greda, konkretno rogova i venčanica, tj. rožnjača. I ove grede gde idu duple greda na prepustima strehe, kojih su dimenzija.
    Svako dobro. Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao, odgovaram. Rogovi su 12/10, a trebali su biti 14/10 i to nije standardna dimenzija. Grebenjaca je stavljena 12/14 iako je trebala 14/18. Tamo gde su veci rasponi majstor je popreko stavio jos po koju gredu. Grede su stavljene jos dok je voda curila iz njih i nigde se nisu uvile dok su se susile. To znaci da je sve dobro sklepano.

      Избриши

Shiedel dimnjak - gradnja kuće

Schiedel dimnjak - gradnja kuće Danas je završen Schiedel dimnjak 8,66 metara.  Cena materijala 63.000 ili 540e. Majstori su uglavnom pr...